BLASTED

„Intenția mea a fost să abordez abuzurile și violența cu o sinceritate frustă. Toată violența din piesă a fost atent construită și structurată dramatic pentru a spune ceea ce vreau eu să spun despre război. Consecința logică a acelei atitudini care stă la baza unui viol izolat în Anglia se regăsește în taberele de violuri din Bosnia. Iar consecința logică a comportamentului pe care societatea îl așteaptă de la bărbați este războiul. Războiul este confuz și ilogic, prin urmare ar fi greșit să folosești o formă previzibilă. Actele de violență se petrec pur și simplu în viață, ele nu au un crescendo dramatic și sunt îngrozitoare. La fel se întâmplă și în piesă. Criticii ar prefera ceva artificial sau fastuos despre violență”, declara Sarah Kane în 1995.

Abordând subiecte precum canibalism, viol, crime, rasism, război, tulburări mintale, brutalitate și agresiuni sub forme fizice sau emoționale, Kane creează niște legături sângerânde între micro-teroare și macro-teroare, între violența individuală și cea desfășurată cu tancuri la nivel de națiune/continent/planetă, disecând pe viu rănile și traumele unei umanități care-și găsește mereu justificări pentru cruzimile ei.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
1/3
Blasted A2.jpg