top of page

CUM S-A MĂRITAT MAIMUȚA, ȘI-A LUAT CASĂ ȘI A GĂSIT FERICIREA ÎN ORLANDO

Colajul de povestiri selectate de regizor pentru realizarea spectacolului aduce în prim plan o problemă de actualitate, aceea a rușinii de a trăi o viață banală și a goanei către succes în care s-a angrenat omul contemporan. Astfel, spectatorii vor avea prilejul de a descoperi ce au în comun o blondă mult prea blondă, un masaj la picioare, un fost copil vedetă și o maimuță cu diplomă în comunicare. Într-o succesiune de patru povești cu caracter transgresiv, cei prezenți în sală vor fi purtați pe rând prin culisele unei emisiuni matinale de teleshopping, în zona crimelor din spatele articolelor de presă de succes, în partea întunecată a reflexologiei și în sistemul ierarhic al lumii corporatiste.

„Sunt patru povestiri spectaculoase cu caracter transgresiv, care forțează un pic niște limite acceptate social și moral, în sensul că trec un pic dincolo de limitele publicului larg. Mi s-a părut că, împreună, aceste povestiri vorbesc despre ideea de succes, despre obsesia noastră de a obține succesul, orice ar însemna el – pentru că pentru fiecare dintre noi succesul se definește total diferit – despre prețul pe care suntem dispuși să-l plătim ca să atingem succesul sau despre prețul pe care ajungem să-l plătim. Formula de reprezentare scenică sub formă de mocumentary, o ficțiune care prezintă lucrurile sub formă de documentar, ca și cum ar fi real, este cea care scoate și mai bine în evidență mesajul spectacolului.”.

WEB_Afis_MAIMUTA_corectat.jpg
bottom of page